Voor uitgeverij van Duuren Media eindredigeerde ik het e-book ‘Pinterest voor zakelijk gebruik’, geschreven voor Jeanet Bathoorn. Op dit moment is Pinterest een van de snelst groeiende social media sites. En hoewel de meeste mensen het medium zien als ‘visueel dagboek’ of ‘digitaal moodboard’, heeft Pinterest wel degelijk toegevoegde waarde voor bedrijven en ondernemers. Dit boek gaat in op de vraag: ‘Hoe benut je dit sociale, visuele platform zo optimaal mogelijk?’

Ontdek snel hoe je Pinterest succesvol inzet voor zakelijk gebruik met praktische tips en voorbeelden uit dit boek. Pinterest draait om beelden die gepind, gerepind en geliked kunnen worden. Gebruik Pinterest om jezelf en/of je bedrijf visueel te profileren. Leer hoe je met behulp van Pinterest meer bezoekers op je website krijgt, hoe je het aantal volgers op Pinterest verhoogt en hoe je het effect van je Pinterestwerkzaamheden meet en analyseert. Zet Pinterest sneller en effectiever in met de in dit boek behandelde tools en maak strategisch gebruik van hashtags en trefwoorden voor beter bereik van je pins. Ontdek hoe effectief Pinterest kan zijn als marketingtool.

Jeanet Bathoorn is sociale media-expert, auteur en (inter)nationaal spreker. Ze geeft trainingen op het gebied van LinkedIn, Twitter, Facebook, Pinterest en adviseert bedrijven bij het bepalen van hun sociale mediastrategie. Zij schreef eerder twee bestsellers over het effectief gebruik van sociale media.

 

Pinterest voor zakelijk gebruik
Jeanet Bathoorn
Uitgeverij Van Duuren Media
€ 4,99
ePub (zonder Adobe DRM)

Leave a Comment